Social media

Deze rubriek wordt nog gevuld.

Laat de website voor je werken

De website is tegenwoordig een belangrijk communicatiemiddel van de pedicurepraktijk. Maar de digitale tijd gaat snel. Wat vier jaar geleden nog hot en hip was, kan zomaar door de tijd zijn ingehaald. Ida Sluiskes van Tekstbestendig weet er alles van. Een website wordt sterker door krachtige en compacte teksten. Maar hoe werkt dat dan? Met tips en praktische informatie haal je eenvoudig de bezem door je website voor een succesvolle inhoud. Lees meer »

Website laten maken. Trap niet in deze valkuilen

De wereld zit vol met opportunistische webdesigners, die lang niet altijd waar maken wat ze beloven. Soms bewust, omdat ze snel geld willen verdienen, maar ook omdat je misschien niet precies weet wat je wilt. Dat is funest voor een doelgerichte website. Weet op welke punten je moet letten. Lees meer »

Is jouw website klaar voor de Algemene Verordening gegevensbescherming?

Vanaf 25 mei 2018 zal de Autoriteit Persoonsgegevens  de Algemene Verordening Gegevensbescherming gaan handhaven. Wanneer je als bedrijf of organisatie persoonsgegevens van klanten en of van personeel verzamelt, moet je vanaf dan kunnen aantonen dat je daarvoor alle passende veiligheidsmaatregelen hebt genomen tegen privacyschending. Een beveiligde website hoort daar ook bij. Lees meer »

Social media populairder maar leveren (nog) weinig op

Van Es Marketing Services heeft, net als twee jaar geleden, uitvoerig onderzoek onder pedicures gedaan naar het zakelijke gebruik van social media. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het Themarapport Pedicures en social media 2014. Uit het onderzoeksrapport blijkt dat Facebook de afgelopen twee jaar aan populariteit heeft gewonnen, Twitter lijkt op zijn retour. Steeds meer pedicures zijn zakelijk actief op social media maar slechts een kwart van de huidige gebruikers zegt concrete resultaten te hebben behaald met de inzet van social media. Lees meer »