Home Podopost Samen voor Kwaliteit

Podopost Servicegericht

Logo Podopost Servicegericht

In 2022 staat het thema Servicegerichtheid centraal in Podopost. Een goede ondernemer is servicegericht, maar wat is dat en hoe doe je dat in je pedicurepraktijk? Elke uitgave wijden we een artikel aan dit onderwerp, ofwel vanuit de pedicurepraktijk zelf of vanuit toeleveranciers naar de pedicurepraktijk.

Bij dat  artikel vind je een prijsvraag. Met het juist beantwoorden van die vraag kun je een mooie prijs winnen. Welke prijs dat is, zie je hier rechts. En de vraag vind je hieronder op deze pagina.

Alleen pedicures kunnen reageren en er kan maar 1 inzending per pedicure worden gedaan. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Maak kans op een mooie prijs

Lees in Podopost nr. 3 het artikel Hoe zien klanten ‘goede’ service. Wat kun je winnen met de bijbehorende prijsvraag?

Met het Shoefresh Pedicure starterspakket kun je direct aan de slag met het reinigen en drogen van schoenen. Je ontvangt de Shoefresh Pedicure schoenverfrisser, een schoenenzak en promotiemateriaal voor in je praktijk. En 4x de Shoefresh Mini voor de wederverkoop. Sluit je aan bij 3.400+ tevreden pedicures en verras je cliënten met hygiënische en droge schoenen! Deze prijs is beschikbaar gesteld door Shoefresh.

Meer info: www.shoefresh.eu/nl

Shoefresh prijs

Bekijk en beantwoord hieronder de prijsvraag voor de komende uitgave

Podopost Servicegericht prijsvraag, Podopost nr. 3, 2022

  • Onderstaande vraag is gekoppeld aan het artikel Hoe zien klanten 'goede' service? in Podopost nr. 3, 2022. Als je geabonneerd bent op Podopost kun je het artikel ook online lezen.