Home Zoek

Geef een zoekterm op ( 960 resultaten )

Verfijn zoekresultaten

ProVoet: Over ProVoet

Als trotse en grootste landelijke brancheorganisatie voor pedicures staan wij klaar voor al onze circa 12.000 leden. De betrokken en deskundige medewerkers van de ledenservice zijn er om jouw vragen te beantwoorden.

Pdf Podopost nr. 1, februari 2024

Hieronder kun je Podopost nr. 1-2024 lezen als doorbladerbare pdf. Wil je liever de online artikelen als losse artikelen lezen dan kan dat natuurlijk ook. Om onderstaande pdf te kunnen bekijken, moet je ingelogd zijn met een Podopost abonnement.

Pdf Podopost nr. 2, april 2024

Hieronder kun je Podopost nr. 2-2024 lezen als doorbladerbare pdf. Wil je liever de online artikelen als losse artikelen lezen dan kan dat natuurlijk ook. Om onderstaande pdf te kunnen bekijken, moet je ingelogd zijn met een Podopost abonnement.
Voetzorg algemeen

Op bezoek bij Elle Michiels: ‘Goede communicatie met je cliënten is zó belangrijk’

Elle Michiels is sinds veertien jaar eigenaar van Schoonheidssalon & Medisch Pedicure Elle. Deze hardwerkende schoonheidsspecialist en medisch pedicure draagt haar cliënten een warm hart toe. Tegelijkertijd zorgt ze goed voor zichzelf én het financieel gezond houden van haar bedrijf. Tijdens het interview vertelt ze gepassioneerd over haar werkzaamheden, jaarlijkse doelstellingen, keuzes maken, het omgaan met haar cliënten en productverkoop.

Provoet Ron Verschuren: Jij bent het waard

Laatst had ik last van mijn rug. Ik keek het even aan, maar mijn klachten werden niet minder. Ik besloot een afspraak met een fysiotherapeut te maken. Maar ja, de keuze is reuze. Welke fysiotherapeut kies je? Ik kwam uit bij een fysiotherapeut gespecialiseerd in rugklachten en manuele therapie. Ik hoorde dat veel mensen met soortgelijke klachten daar ook kwamen.

Praktijk: ‘Ik voel me af en toe een maatschappelijk werker’

Pedicures horen heel wat verhalen van hun cliënten tijdens de behandelingen. Dat persoonlijke aspect hoort bij het vak en maakt het werk leuk, maar soms ook lastig. Hoe komt het dat klanten zo openhartig zijn? Hoe gaan pedicures daarmee om?
Medische voetzorg

Casus: Leven met een bijzondere voet

Anna Verkerk (44) is geboren met een niet volledig ontwikkelde linkervoet. Na de geboorte stond haar voetje volledig naar dorsaal gebogen, bijna tegen het onderbeen aan. Artsen vertelden haar ouders dat er sprake was van een kreeftenvoet en dat zij de rest van haar leven mank zou lopen. Spelenderwijs leerde Anna echter een natuurlijke manier om haar voet te gebruiken.

Vakbeurs: Nieuwe producten, plus lezingen VTV

Op de Vakbeurs Totale Voetverzorging - het weekend van 13 en 14 april in Expo Houten - kunnen pedicures kennismaken met de nieuwste ontwikkelingen en producten in hun vak. Drie van de talloze nieuwtjes op de beurs uitgelicht, plus het lezingenprogramma.
Ondernemen

Ondernemen: Wat we kunnen leren van McDonald’s

Grote vernieuwingen lijken eerder plaats te vinden in het commerciële bedrijfsleven, dan in de zorg. Oud-apotheker Joris Arts laat zich daarom graag door grote bedrijven inspireren over wat er beter kan in de zorg. Hij schreef daar een boek over en denkt graag hardop na over wat pedicures kunnen opsteken van de lessen die hij zelf heeft getrokken.

Column Selena: Gevalletje verloren tijd

De telefoon gaat... Altijd als ik met mijn handen vol sta, maar ik zie een vreemd nummer en dat wekt mijn nieuwsgierigheid. Ik neem op. Goedemorgen, wat fijn dat ik u even spreek mevrouw Van Es! Daar gaan we weer, de volgende zin speelt zich al af in mijn hoofd. Het is elke keer hetzelfde liedje op repeat.

Verfijn de zoekresultaten

  • Tags