Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Klanten brengen en halen

Webredactie

Medisch pedicure Corinne Trip biedt een nieuwe dienst aan. Sinds 1 november is er voor klanten die niet zelfstandig naar haar praktijk kunnen komen, een ophaal- en thuisbrengservice op de woensdagmiddag. Wat heeft haar hiertoe gebracht? En welke tips heeft deze ondernemer voor pedicures die dit ook willen doen?

Medisch pedicure Corinne Trip uit Winterswijk biedt een nieuwe dienst aan. Sinds 1 november is er voor klanten die niet zelfstandig naar haar praktijk kunnen komen, een ophaal- en thuisbrengservice op de woensdagmiddag. Wat heeft haar hiertoe gebracht? En welke tips heeft deze ondernemer voor pedicures die dit ook willen doen?

“Veel ouderen die bij mij komen voor een behandeling, zijn moeilijk ter been. In deze tijd van het jaar is dat vaak een extra beperking. Vanwege kou, gladheid of sneeuw blijven zij liever thuis. Dat begrijp ik maar al te goed. Daarom hoop ik dat deze service uitkomst biedt”, licht de pedicure toe. De all-in prijs is € 39,95. Voor dat bedrag krijgt de klant een complete voetbehandeling, wordt hij opgehaald en weer thuisgebracht.

Zorg voor een ervaren chauffeur

De ophaal- en thuisbrengservice geldt uitsluitend op de woensdagmiddag en binnen de bebouwde kom van Winterswijk. Corinne heeft daarvoor een ervaren chauffeur in de arm genomen. “Ik vind het belangrijk dat mijn klanten zich op hun gemak voelen. Een ervaren chauffeur die vriendelijk is en goed met mensen kan omgaan is beslist een meerwaarde.” Dat is ook een tip die ze pedicures wil meegeven die ook overwegen een ophaal- en thuisbrengservice te start.

Snel weer thuis na de behandeling

De medisch pedicure vervolgt: “Mensen kunnen ook met de regiotaxi komen, maar moeten vaak lang wachten tot ze weer opgehaald worden. Bij mij kunnen de klanten er op rekenen dat ze op tijd worden opgehaald en snel weer thuis zijn. En als ze al even moeten wachten, kan dat binnen. In mijn wachtruimte kunnen klanten comfortabel zitten en er ligt altijd een krantje of een tijdschrift.”

Rolstoelvriendelijke praktijk

Haar praktijk is ook ingesteld op het ontvangen van mensen die slecht ter been zijn. Zo is de praktijk goed toegankelijk en rolstoelvriendelijk; er zijn geen drempels en de ingang is breed. Bovendien is er een invalidenparkeerplaats voor de deur.