Klanttevredenheid: ‘Ik heb een heel ander soort gesprekken met hem’

Is een persoonlijke klik belangrijk? Werkt mond-tot-mondreclame? Of zorgt een website juist voor meer klanten? Podopost vraag willekeurige cliënten naar de reden van hun keuze voor een bepaalde pedicurepraktijk. Deze keer is Grada Lentink aan het woord. “Toen hij vertelde dat hij een specialisatie had gehaald in sportvoeten, maakte ik direct een afspraak.”

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Premium
https://static-content.springer.com/image/art%3A10.1007%2Fs12480-019-0073-7/MediaObjects/12480_2019_73_Fig1_HTML.jpg

‘Als hardloper vind ik goede

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Podopost.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in