Omgaan met klachten van cliënten

Klachten van cliënten, je kunt ze maar beter voorkomen. Lukt dat niet, dan moet je actie ondernemen. Daarvoor is het handig om op de hoogte te zijn van de klachtenprocedure, de rol van de klachtenfunctionaris van ProVoet, de werkwijze van de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging, de Wkkgz, de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorgingsbranche en de ondersteuningsmogelijkheden van je aansprakelijkheidsverzekering.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
© Orlando Florin Rosu / fotolia.com Bildnummer: #4879870 Conceptual 3d randering of a silver brass scale Maßstab analyse balance business compare demokratie ehrlichkeit financial geld gesetz gewichten konzept konzeptionell messen rechtssprechnung richter symbol urteilskraft vermessung wirtschaftliches Publikationsname / Publikationsnummer / E-Tag TT.MM.JJJJ (optional) Publikationsname / Publikationsnummer / E-Tag TT.MM.JJJJ (optional) Usage: Journal Inside __ (20180411)
Premium

Stel, er vindt een vervelend

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Podopost.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in