Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Interview: ‘Iets extra’s bieden, zodanig dat het je ook wat oplevert’

Maureen Limpens
Een goede ondernemer is servicegericht. Maar wat is servicegericht zijn? En hoe doe je dat in je pedicurepraktijk? Podopost sprak erover met Nada Elzinga-Sajovec, kersvers bestuurslid van ProVoet. 'Soms kun je beter een of twee dingen goed en regelmatig aanbieden, dan vijf af en toe.' Servicegerichtheid is kort gezegd: het onderzoeken van wensen en behoeften van stakeholders en hiernaar handelen. Dat gaat dus zowel over klanten als over andere partijen waarmee je als pedicure van doen hebt, zoals eventuele samenwerkingspartners. Laten we beginnen met klanten.
Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Podopost.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in